vrijdag 19 december 2014

Kerstversiering a la Manon

Hoihoi,

Ik had nog beloofd om een artikel te doen over hoe ik ervoor heb gezorgd dat mijn kamer kerstachtig is. Dus beter laat dan nooit laat ik dat vandaag aan jullie zien.

Dit is mijn kerstboompje, het heeft paarse en zilveren kerstballen, witte/roze slingers en een paarse ster als piek die overigens eigenlijk veel te groot is voor dit boompje.


Hier nog een keer mijn boompje maar dan als het avond is en de lichtjes staan aan :)







Ik heb ook lichtjes bij mijn spiegel gehangen,
en zo ziet het eruit als ze aan staan:











En als laatste heb ik nog lichtjes (rood/groen) die over mijn kledingkast hangen en die komen dan uit bij mijn nachtkastje, dus als ik ze dan in de avond aan heb, geeft dat een gezellige sfeer.









Zo ziet mijn kamer er dus in kerstsfeer uit,
hebben jullie nog dingen gedaan om je kamer in kerstsfeer te brengen?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten