donderdag 11 december 2014

Kerstbomen!!

Hoihoi,

Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie, een inspiratie artikel voor de kerstboom. Ik woon zelf nog thuis dus ik heb eigenlijk niet zo heel veel te zeggen over de kerstboom hier in huis, maar volgend jaar wil ik er ook eentje op mijn eigen slaapkamer, niet een hele grote maar een middelmaat want nu heb ik alleen een kleintje waar binnekort (ik denk zondag) ook nog een artikel over komt. Maar ik snap dat als je wel wat te zeggen hebt over de kerstboom en dit jaar is het voor het eerst het best lastig kan zijn of misschien ben je toe aan verandering, daarom laat ik nu wat inspiratie zien:











Zelf hebben wij altijd een boom met allerlei soorten lichtjes zoals knipper en gekleurde, wij hebben altijd silvere slingeren en veel ballen met de kleuren zilver rood, blauw eigenlijk van alles maar wel allemaal oudere ballen :)


Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben of het gewoon leuk vonden om te zien.
Hoe ziet jullie kerstboom er dit jaar uit?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten